matilda



har man tråkigt äre bra att man har cam på dattan. DATORERNA menar jag. JAG HAR JU TVÅ DATORER MED CAM! har du det? nä. sitter och lyssnar på jakobs tuffa hiphoplista också,

"FUCK WHAT YOU HEARD
IT AINT GONNA CHAAAANGE
WE STILL ROCKIN IT"

sen säger dom nåt jag inte riktigt kan uppfatta


imorn blire stockholm

asså du kanske märker hur jäkla otaggad jag är just nu.... otaggad, trött & less. kanske ska bli min nya slogan? ska fan stå på mitt visitkort iallafall.

"Matilda Mörk - Otaggad, Trött & Less."


....fast varför skulle jag ha ett eget visitkort?

Kommentarer
Postat av: en söt en

vad fin du är :*

2009-10-14 @ 23:07:40
Postat av: *anonym*

dont fuck with me im warning you

2009-10-15 @ 11:39:21
Postat av: JOH

Lipsill, sluta jiddra och börja trolla! Helvete.

2009-10-18 @ 21:19:17
URL: http://-
Postat av: JOH

Lipsill, sluta jiddra och börja trolla! Helvete.

2009-10-18 @ 21:19:27
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0