you can youtube me


kolla va fina mina naglar e då

i övrigt har jag slutat för en och en halv timme sen. höll på att komma försent i morse också, eftersom att jag o fredrik kollade på paranormal acticity igår och googlade det efteråt och läste om alla tre olika slut  ( ja, och det sämsta slutet är med på den filmen man laddar hem, sen finns det myyycket värre slut... tex när hon (SPOILER) skär av sig halsen och grejer. ) så kunde jag knappt sova inatt, vaknade flera gånger och bara stirrade ut i rummet och när jag kollade på klockan var den sex på morgonen.

tillslut kom mamma o väckte mig sex över åtta, jag börjar halv nio. men kom ändå inte sent och har räknat matte flitigt i en timme nu på morgonen!



frääääscht - där är min nyaste spotifylista om ni vill ta er en titt på den, jag vet inte riktigt hur man länkar så jag har säkert gjort fel...


Kommentarer
Postat av: jenkaaa

har samma nagellack på mina naglar nu

2009-11-09 @ 22:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0