debatt!!!! kom igen då hit me with your best shot


"DEAD MAN WALKIIIING"

alltså, "Andreas", jag vet verkligen ingenting om svininfluensan eller vaccinet, mer än att folk dör av både det ena o det andra. vill därför inte tala varmt eller kallt om det eller ta ställning, men nu har jag iallafall sprutat in det i min arm och det gör ont som fan och därför är jag lite irri. Du vet väl fasiken inte nåt heller, har säkert bara kollat statistiken på aftonbladets hemsida och därefter dragit en slutsats. vi får väl tänka på mig som en liten testkanin, dör jag inte av vaccinet så dör jag väl av influensan, dö ska jag ju ändå göra.


såååå, stay tuned my love! följ med på min svin-resa.

Kommentarer
Postat av: DONG

För lite naket, marssvins posen?

2009-11-07 @ 14:45:44
URL: http://26cm.slak.blogg.se/
Postat av: Andreas

Smart att spruta in saker du inte kollat upp, vaccinet är otestat och innehåller kvicksilver. Vaccinet har orsakat fem dödsfall i Sverige och det är fakta, du kan ju kolla upp det själv. Vaccinet är hur som helst farligare än influensan om man inte ingår i en "riskgrupp".

2009-11-08 @ 02:45:02
Postat av: miranda

hahahahahaha andreas verkar jätteskön!!!!!! ja ändå att de skulle spruta in helt otestat vaccin i folks armar? Det vore ju ändå great! Dom ba; ah men vi chansar på att det här funkar!! Och sen så är det ju ännu skönare att han vet så sjukt mycket, han har typ upplevt influensan en gång förut och kan dra en massa liknelser till den gången för hundra år sen och känna sig jättesmart. ÅÅÅÅÅH jag blir typ käääär i honom, på rikt!

2009-11-11 @ 10:07:03
URL: http://miranda.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0