DAGENS OUTFIT HE HE




känner mig lite sailor idag. blå vitt svart, blå vitt svart, blå vitt svart. kolla vilket fint kollage jag fick till också, he he he....... klockan sju rullar jag mot fredrik, ska kolla på skräckfilm och äta snask. gotteeelliigott. och KOLLA TOVE, jag har de högmidjade skjortsen som du gillar. bliru glad nu?? va?? va??

nu ska jag läsa in lite matte snabbt, har prov imorgon och det gick så dåligt på det förra så min mattelärare kom fram till mig förra lektionen o sa "visst satsar vi på bättre än G denna gång, vaa...?" jag ba; "jajjemen. det gör vi!" så nu kör vi.

Kommentarer
Postat av: tovä

skitaglad

2009-11-15 @ 20:49:52
Postat av: tove

skitaglad!!!!



synd att jag är fetare än dig. annars hade jag ju kunnat låna dom:(:(:(:

2009-11-15 @ 20:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0