dag 1


hej alla goa. här tog jag spruta igår.

och högre än såhär kan inte jag ha min arm, då gör det svinont. så jag är hemma idag. NA NA NANANANA (ret ljud för dig som inte fattar) nä men serri, känns ba dumt att gå dit med denna värk eftersom vi bara har praktiska ämnen idag.

och till "Andreas" som kommenterade om sprutan, jag ville egentligen inte ta den och jag vet att det är en massa skit i det som inte bör vara i kroppen, men efter att jag blivit tillräckligt uppskrämd med citat som "det här är bara början..." "snart börjar en epidemi...." "tre dödsfall hittills..." så valde jag att trycka in en lång jävla spruta i min arm.


nu räknar jag bara ner dagarna tills jag kommer börja gå som ett sär.
har ni sett den videon på youtube/kenzas blogg? fyfasiken. dag tio var det hon började gå konstigt? dag ett är kommen....

Kommentarer
Postat av: Andreas

Är man inte i riskgruppen så är det helt onödigt att ta sprutan! Det är också folk som dött av vaccinet, i SVERIGE!

2009-11-04 @ 16:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0