//////////

trodde att jag skulle gå omkring med ångest hela sommarlovet, men tack gode gud tog jag mig in på frisör. i skellefteå, men vad gör det? får gå det jag verkligen vill och det är ändå bara en timme hem om jag skulle känna mig ensam.

nu undrar jag bara när sommarlovet ska börja? när man smyger ut klockan fyra på natten för att tjyvröka med sin bästa vän, när man sitter ute hela natten istället för att gå hem, när man bestämmer sig för att fara och käka skräpmat klockan elva på kvällen, när man bara är. inga regler, inga krav och ingen anledning att vara hemma tidigt.

......jävla sommarjobb.

Kommentarer
Postat av: j

alltså shishit vetu vad jag insåg nu, vi har bara helgerna kvar med varandra nu! först jobbar du i tre veckor, sen börjar jag, sen börjar skolan, och för dig - I SKELLEFTEÅ?! jag måste komma dit

2009-07-04 @ 03:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0