viktigt: läs


har ni smakat hårtbrömacka med skinkost och engångsost på? jäkligt gott. eller vadå engångsost, man kan ju inte återanvända ost. menar såklart sån där ost man köper på förpackning, typ som skinka. såna som är fyrkantiga ni vet. asgott.

ps min mobil är förhoppningsvis hos andré, annars är den gone for life.

ps mitt alterego äckelmatilda hade en halshuggen geting i munnen idag, kim utmanade mig..

ps ikväll äre hejdåmiddag för mig hos becki, ligger halvnaken i hennes soffa nu, ska hoppa in i duschen om tio sek men först ska jag ta bilder på min kropp och lägga upp här.

ps när jag duschat klart ska jag ta en bild på mig i handduk och lägga upp här, och säga att jag rakat privata områden
.....................................
HAhah AH ha HA varför skriver dessie så?! att hon rakat benen (och privata områden). är hon rädd att man ska tro att hon har världens rufstufs där nere?

och PS är det bara jag som läser dessies blogg?


ETT TILL, PS HAHA HAR NI SETT ATT DET ÄR KISSIE SOM HÄRMAR DESSIE JÄMT?!?!?!?! JAG LÄSTE DET I EN SKVALLERBLOGG fan vad mesig jag känner mig nu,


Kommentarer
Postat av: Jennica Björk

du och jag ska ha våran egna lilla hejdåmiddagstjosan........................

2009-08-08 @ 20:11:56
URL: http://jennicabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0