Dum Far


hej, tänkte bara dela med mig av en grej.

det är såhär, när jag och min familj var i örebro och hälsade på min storebrolla som fått en unge hade pappa med sig sin gamla digitalkamera. den går sönder, han bestämmer sig för att köpa en ny. tror ni inte att han väljer en ORANGE? dessutom tog han den fulaste färgen så att jag inte skulle vilja låna den...så far vi hem, kameran är hel i en vecka. tills mamma tappar den i sjön. den dör, pappa bestämmer sig för att köpa en likadan eftersom den var så bra, dock väljer han en rosa den här gången. EN ROSA. JAG ÄLSKAR ROSA. min förra kamera var rosa, dock är den sönder nu. men jag är SÅ JÄVLA SÄKER på att han väljer en rosa bara för att jävlas med mig, läska mig lite sådär. och tror du inte att den ORANGEA kameran började fungera nu? johodu. och vilken tror du pappa låter MIG ha? DEN ORANGEA. ABSOLUT INTE DEN ROSA. har ni hört om jävligare farsa?! det skulle isåfall vara marvin gayes pappa som sköt ihjäl honom.

Kommentarer
Postat av: jenny

hahaha

2009-08-12 @ 23:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0